.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
با اعلام شمشیربند ، عضو شورای شهر ساری ؛
به زودی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود / تشریح زوایای انتخاب شهردار جدید ساری
شمال نیوز : عضو شورای شهر ساری در پاسخ به سوالی درباره گزینه‌‌های روی میز برای انتخاب شهردار ساری گفت: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است، که باید این شرایط فراهم شود.
به زودی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود / تشریح زوایای انتخاب شهردار جدید ساری

به گزارش شمال نیوز، در پی بازداشت عباس رجبی شهردار ساری در اولین روز هفته جاری توسط پاسداران گمنام امام زمان (عج) علیجان شمشیربند امروز درباره آخرین وضعیت شهرداری ساری و گمانه‌زنی‌های فراوان در فضای مجازی برای انتخاب شهردار جدید گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: انتخاب سرپرست برای شهرداری یا شهردار تابع شرایطی است و اینکه اول باید آقای رجبی به عنوان شهردار از سمت  باید استعفا دهد و یا شهردار مورد استیضاح شورا قرار گیرد و یا اینکه از طریق دستگاه‌ها تعلیق شود؛ الان هیچ‌کدام از این موارد برای شهردار ساری پیش نیامد.

 وی با بیان اینکه جلسه انتخاب شهردار ساری شرایطی دارد که باید آن شرایط فراهم شود، افزود: با برکناری شهردار فعلی براساس سه راه قانونی مطرح شده،  ابتدا باید سرپرست برای شهرداری انتخاب شود و پس از آن باید در قالب فراخوان هر فردی که قصد شهردار شدن دارد برنامه خود را ارائه کرده تا بتوانیم انتخاب شهردار داشته باشیم.

 عضو شورای اسلامی شهر ساری ادامه داد: در حال حاضر شهردار ساری فقط به عنوان متهم دستگیر شده و هیچ کدام از این سه شرایط برایش به وجود نیامده است.

 شمشیربند در ارتباط با چگونگی اداره امور شهرداری با تاکید بر اینکه تلاش ما بر این است که امور شهرداری پیش برود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر امور جاری شهرداری توسط شهرداران مناطق و مدیران سازمان‌های شهرداری انجام می‌شود و اگر جایی نیاز به امضای شهردار باشد معاونان حضور دارند و اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 وی با اشاره به دستگیری معاون مالی شهرداری، گفت: سرپرست معاون مالی جدید شهرداری انتخاب شده و مشغول به کار است.

 عضو شورای اسلامی شهر ساری اظهار کرد: انشالله با طی شدن پروسه‌های مطرح شده به زودی سرپرست شهرداری انتخاب می‌شود و بعد از انتخاب سرپرست اقدامات لازم برای انتخاب شهردار انجام می‌شود.

شمشیربند درباره گمانه‌زنی‌هایی که در ارتباط با انتخاب شهردار شنیده می‌شود، بیان کرد: این گمانه‌زنی‌ها معمولا از سوی افراد است و هنوز از سوی شورا گمانه‌زنی نداشتیم؛ چرا که ما باید سرپرست داشته باشیم که بتوانیم فراخوان انتخاب شهردار را  ابلاغ کنیم.

 وی در ارتباط با زمان دقیق انتخاب شهردار ساری، گفت: این موضوع بستگی به شرایط زمان دارد ولی ما هرچه زودتر به دنبال این هستیم تا فردی را به عنوان سرپرست شهردار ساری منصوب کنیم./فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.